sobota, 10 marca 2012

Recenzja: Perfecta SPA regenerujące masło do ciała kakaowe


Cena: 12,49zł
Pojemność: 225ml
Zapach: Słodki, orzechowo-czekoladowy - niesamowicie apetyczny.
Konsystencja: Coś na styl jednolitego, gładkiego budyniu.
Moja opinia:
+ zapach!
+ szybko się wchłania
+ przyzwoicie nawilża
+ skóra po nim jest dosłownie jedwabista i bardzo gładziutka
+/- natłuszcza, przez co pozostawia lekko tłuściutką powłoczkę, która oczywiście po jakimś czasie znika
Podsumowując: Oczarowało mnie, szczególnie zapachem. Jest cudowne i polecam każdemu, kto lubi dobroczynne dla ciała słodkości ;) Na pewno wypróbuję pozostałe warianty.

Skład:
Aqua, Paraffinum Liquidum, Isopropyl Myristate, Cetearyl Ethylhexanoate, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Theobroma Cacao Seed Butter, Soya Lecithin, Panthenol, Trilaureth-4-Phosphate, Sorbitol, Propylene Glycol, Citric Acid, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Ethyl Linoleate, Ethyl Linolenate, Ethyl Oleate, Silk Amino Acids, Pyridoxine, Biotin, Magnesium Ascorbate/PCA, Saccharomyces Cerevisiae Extract, Caramel, Polyglyceryl-3Diisostearate, Acrylates / C10-C30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Carbomer, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, BHA, Ethylparaben, Methylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum. 

19 komentarzy:

  1. Tego masła jeszcze nie posiadam. Będę musiała się nad nim zastanowić^^. Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam masełka, te też kiedyś na pewno kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm ten maselka tak apetycznie pachna ze az szkoda ich nie wyprobowac ;)

    sciskam i zapraszam do mnie
    bedzie mi milo jesli dodasz mojego bloga do obserwowanych :-))

    kiss kiss :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusi mnie to masełko, ostatnio mam fazę maślaną :P Pewnie niebawem zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam waniliowo - pomarańczowego i jestem bardzo zadowolona :)
    Stosuję razem z peelingiem z tej samej serii - lepszego jeszcze nie spotkałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusi mnie to masełko, na razie mam ich zdecydowanie za dużo, ale uwielbiam takie słodkie zapachy w kosmetykach do pielęgnacji ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam masła z perfecty, ale tego zapachu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele dobrego o nim słyszała. Chyba kiedyś się na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wierzę na słowo, choć wolałabym powąchać zanim kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masełka zawsze maja piękne zapachy...uwielbiam je...

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna notka i Zapraszam do mnie ;) http://nasz-babski-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja miałam taki czekoladowo kokosowy ale był okropny robił straszne brązowe zacieki :(

    OdpowiedzUsuń
  13. W pełni się zgadzam! Masło jest genialne. Ulubione na tą chwilę. Zapach czekoladowego budyniu powala mnie na kolana :D. Wczoraj kupiłam w promocji za 7,8zł masło Ziaji z serii Sopot Spa. Ciekawe jak się sprawdzi. Już mogę powiedzieć, że ma bardzo świeży i urzekający zapach.
    Zapraszam na swojego raczkującego bloga :)
    http://covtrawiepiszczy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Masełko jest cudowne, zapraszam do mnie: zwierzenia-kosmetykomaniaczki.blogspot.com . Będzie mi miło jeśli mnie zaobserwujesz :)

    OdpowiedzUsuń