piątek, 16 marca 2012

Perłowy chłodny róż + brąz

Ten makijaż zrobiłam kilka tygodni temu... Jest on typowo dzienny jak widać, ale stwierdziłam, że go jednak zamieszczę, bo niesamowicie podoba mi się to połączenie kolorów. Szału nie ma, bo to nie miało być arcydzieło - ot zwykłe maziaje, które często wykonuję przed wyjściem do szkoły. Poza tym polecam wypróbować ów użyty cień, bo naprawdę jest przepiękny~

Essence long lasting eye pencil 02 hot chocolate
MySecret pearl touch 103
 =

 Miłego weekendu ♥

15 komentarzy:

  1. Ślicznie. <333
    Oczka. <3<3

    Zapraszam na rozdanie:
    http://the-fashion-and-you.blogspot.com/2012/03/szybkie-rozdanie-szybka-wygrana.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kolor mają te soczewki :)
    bardzo ładny makijaz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy makijaż, ale wydaje mi się, że kreska powinna być nieco bliżej linii rzęs ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, muszę się jeszcze dużo nauczyć, ale "praktyka czyni mistrza" :p

      Usuń
  4. ale masz kolor oczu piękny o.O

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo delikatny, jak dla mnie w sam raz na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, ze gdzies z boku nie masz takiego paska z odnośnikami do marek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor oczu twój czy poprawiony komputerowo?

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się kolor cienia :) Z uwagi na niską cenę, pewnie sobie go kiedyś sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham takie kolory cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam ten cień i bardzo go lubię, a makijaż udany.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie i masz mega kolor oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny cień i genialne soczewki :D

    OdpowiedzUsuń