czwartek, 29 marca 2012

Marcowe denka

Tym razem nie jest tego aż tak dużo :)

 
Mila maska mleczna do włosów z proteinami mleka [recenzja]
Kupię ponownie?: Pozostawiała na włosach naprawdę cudowny zapach, który niezwykle długo się utrzymywał. Niestety nie zachwyciła mnie pod względem odżywiania, czy też regeneracji, więc nie kupię ponownie.

Perfecta SPA regenerujące masło do ciała kakaowe [recenzja]
Kupię ponownie?: Może kiedyś tak, ale jak na razie czeka na mnie mnóstwo innych maseł, których jeszcze nie testowałam ;). To ma nieziemski zapach i super działanie.

Ziaja maska anty-stres
Kupię ponownie?: O tak, chętnie! Pozytywnie mnie zaskoczyła – moim zdaniem jest fenomenalna.

Ziaja maska regenerująca
Kupię ponownie?: Tak - równie dobra jak maseczka anty-stres.

Alterra repair - shampoo macadamia & feige
Kupię ponownie?: Zapewne będę próbować czegoś nowego. Ten zaś był bardzo przyjemny, ma naturalny skład oraz przede wszystkim nie obciążał mi włosów - polecam.

Be Beauty hydro effect micelarny żel do mycia i demakijażu
Kupię ponownie?: Tak.

Bielenda ogórek & limonka 3w1 żel myjący + peeling + serum [recenzja]
Kupię ponownie?: Nie sądzę. Żel-przeciętniak. Przyzwoity, krzywdy mi nie zrobił, ale też nie zachwycił.

Alterra granat i aloes krem do rąk
Kupię ponownie?: Nie odżywiał jakoś specjalnie i nawet zapach miał średni, więc zdecydowanie nie kupię go kolejny raz. 

2 komentarze: