niedziela, 4 marca 2012

Electric blue

Przeglądając najnowszy nr "Urody" natrafiłam na bardzo ciekawy makijaż, który mnie osobiście totalnie oczarował. Prezentuje się następująco:


Genialny, wyrazisty, bajkowy. Uwielbiam taki odcień niebieskiego. W ogóle czyż nie pięknie łączy się z fioletem? Wkleję jeszcze zdjęcia pokazujące jak wykonać makijaż krok po kroku:
 
 

Doznałam natchnienia i postanowiłam stworzyć coś podobnego. Oto, co wyszło:
 


PS
Kreski rysowałam eyelinerem w pisaku, a ostatnio robiłam to jakiś rok temu, więc zdaję sobie sprawę, że nie są idealne ;)

Miłej niedzieli ♥

23 komentarze:

  1. Świetny makijaż, a kreski są w porządku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. twój mi się bardziej podoba niż ten z gazety.
    ten z gazety taki ciężki wyszedł a twoj taki lekki, pewnie ze względu na tonację kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kreska super, ale po 1 oku-na drugim troszke niesymetrycznie.
    OGÓŁEM..?
    R E W E L K A !

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny kolor;)







    serdecznie zapraszamy do nas:*

    OdpowiedzUsuń
  5. BArdzo fajnie Ci to wyszło :)

    p.s zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Też widziałam ten makijaż w Urodzie i go zrobiłam. Ale do mnie nie pasuje tak jak do Ciebie! Super ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie, tylko kijowo wygląda dolna nie pomalowana powieka:/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny:) możesz powiedzieć jakich cieni użyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie z paletki "no name", kupione dość dawno w jakimś tanim sklepie typu "wszytko po..." :p

      Usuń
    2. Woow .! Genialna pigmentacja tych cieni. Na tych zdjęciach masz coś na ustach czy to Twój naturalny kolor ? ;)) Makijaż boski :*

      Usuń
    3. Ano owszem, też byłam zaskoczona ich pigmentacją. Na ustach mam Rimmel 006 pink blush. Dziękuję ;)

      Usuń
    4. Jeszcze jedno pytanko ;) Jaka jest cena tej pomadki ? I znowu muszę napisać, że po prostu makijaż jest prześliczny i wyglądasz cudownie w nim i w ogóle jest bardzo ładna. Buźka :*

      Usuń
    5. Nie więcej niż 20zł, o ile pamiętam to teraz jest na nią promocja w Naturze lub w Rossmannie ;)

      Usuń
  9. fajnie ci wyszło a kreski wcale nie są takie złe ;p
    wg mnie zabrakło tej kreski na wodnej linii ale o gustach się nie dyskutuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. żal na maksa

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się również bardziej podoba ten makijaż w Twoim wydaniu. Kreskę na dolnej powiece bym dodała, ale i tak jest super :) Ja to bym nawet takiej kreski nie wyczarowała :P

    OdpowiedzUsuń