wtorek, 6 marca 2012

Denka, denka...

Jak zwykle "sporo tego" :D

PIELĘGNACJA


Dax Cosmetics Perfecta Beauty Mask słodkie migdały + miód
Kupię ponownie?: Oczywiście - świetnie regeneruje i odżywia skórę. 

Bielenda czarna oliwka masło do ciała [recenzja]
Kupię ponownie?: Nie.

Perfecta SPA cukrowy peeling do ciała marcepanowy
Kupię ponownie?: Tak, ale zdecydowanie inną wersję zapachową.

Be Beauty hydro effect micelarny żel do mycia i demakijażu
Kupię ponownie?: Owszem, polubiliśmy się.

Delia Dermo System dwufazowy płyn do demakijażu
Kupię ponownie?: Tak, świetny produkt.

Alterra Glanz - Shampoo Aprikose & Weizen szampon do włosów matowych i zniszczonych morela i pszenica [recenzja]
Kupię ponownie?: Bardzo dobry szampon i pewnie kiedyś do niego wrócę. 

Alterra Glans - Spülung Aprikose & Weizen odżywka nadająca połysk do włosów pozbawionych blasku i łamliwych morela i pszenica [recenzja]
Kupię ponownie?: Mam co do niej ambiwalentne uczucia, choć dobrze sprawdzała się w duecie z szamponem z tej samej serii. 

Bielenda czarna oliwka krem dzień/noc [recenzja]
Kupię ponownie?: Hmm… nie powalił mnie, do tego zapach mi się przejadł.

Dabur Amla hair oil [recenzja]
Kupię ponownie?: Chciałabym wypróbować inne olejki, więc nie.

Original Source orange oil&ginger płyn do kąpieli
Kupię ponownie?: Nie oczarował mnie zapachem, więc nie skuszę się na niego ponownie.

Original Source watermint&lemon grass żel pod prysznic
Kupię ponownie?: Raczej nie (zapach przyjemny), ale jak już pewnie wspominałam za każdym razem kupuję inny żel ;p 

Original Source orange oli&ginger żel pod prysznic
Kupię ponownie?: Nie. (dlaczego? - patrz wyżej)

Be Beauty zmywacz do paznokci
Kupię ponownie?: Nie - wracam do Isany.
 
KOLORÓWKA

Sleek Oh So Special cień „bow”
Kupię ponownie?: Nie, ponieważ to cień z palety.

Eveline Cosmetics odżywka wzmacniająca z diamentami [recenzja]
Kupię ponownie?: Już kupiłam.

Essence fix & matte translucent loose powder [recenzja]
Kupię ponownie?: Już kupiłam.

Hean coral minerals
Kupię ponownie?: Może i tak, ale gdybym znalazła ją gdzieś w moim mieście.
 
Adidas natural vitality
Kupię ponownie?: Chyba nie – wolę słodsze zapachy, choć ten też bardzo mi się podobał.

19 komentarzy:

  1. Faktycznie sporo tego:)
    Puder z Essence uwielbiam...tak jak zmywacz z Biedronki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo tego ;) Ja jakoś nie mam kiedy sfotografować moich lutowych denek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze szamponu z tej serii, ale najprawdopodobniej go wypróbuję. Pierw muszę zużyć wersję papai oraz granatu..

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne denka :) Zastanawiałam się właśnie nad zakupem szamponu z Alterry, bo jest na niego promocja od 8 marca. Skoro piszesz, że dobry, to może się skuszę :) Czy ma on w składzie SLS?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma SLS. Kliknij w link do recenzji - tam umieściłam dokładny skład (jeśli cie interesuje), który jest naprawdę naturalny w porównaniu do innych, więc warto spróbować ;)

      Usuń
  5. Alterra u mnie się sprawdza a co do OS to racja zapach i nic więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. sporo tego :) Alterra jest na mojej liście zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje zakończenia produktów;) alterra ffuuu nienawidzę jej ;<






    zapraszamy do nas:*
    obserwujemy? ja już dodałam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne denka ...

    Zapraszam do siebie na konkurs ;)

    http://www.rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham te perfumy z adidasa, nie przepadam za słodkimi nutami zapachowymi, dlatego ten zapach jest dla mnie idealny! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam peeling Dax w wersji czekoladowo-kokosowej :) Mój ulubiony!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo tego:)
    Ja przetestowałam wszystkie peelingi z Perfecty SPA i nie umiem wybrać tego naj:) Wszystkie mają obłędne zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to zdecydowanie kokos-czekolada ;)

      Usuń
  12. A jak używasz tego olejku do włosów ? Nakładasz na całą noc a rano myjesz włosy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie - nakładam go na kilka godzin w dzień, owijam włosy ręcznikiem i tak chodzę po domu. Tak mi wygodniej po prostu.

      Usuń
  13. szybko wszystko zużywasz, dodajesz jakiś haul ani się obejżysz już ten produkt znajduje sie na twojej liś,cie projektu denko ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Też stosuję tą odżywke, ostatnio była w zestawie w Biedronce to kupiłam^^ Naprawdę sztywne są paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje zużyć, szkoda że biedronka wyprodukowała zamiennik zmywacza do paznokci. Szukałam go w kilku biedronkach i nigdzie go już nie ma. Są inne...

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna notka i Zapraszam do mnie ;) http://nasz-babski-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń