środa, 1 lutego 2012

Zużycia stycznia :)

Ostatnio w ogóle nie mam czasu na pisanie notek, ponieważ posiadam niezły sajgon w szkole... Z racji tego, że dziś dysponuje odrobiną wolności postanowiłam zamieścić coś lekkiego i szybkiego, mianowicie przedstawię wam kosmetyki, które zużyłam w styczniu~ Jak widać jest tego dość sporo i z tego powodu jestem z siebie dumna ;)

PIELĘGNACJA

Nailty zmywacz do paznokci
Kupię ponownie?: Raczej nie, powrócę do zmywacza z Isany. 

Dax Cosmetics Perfecta Beauty Mask wyciąg z gruszki + glinka termalna
Kupię ponownie?: Raczej nie, chociaż warto spróbować, ponieważ jest całkiem dobra.

Garnier l-bifidus krem do rąk z ekstraktem z masła shea
Kupię ponownie?: Naprawdę świetne działanie, ale już mi się znudziły te kremy i spróbuję czegoś innego :p

Laura Conti therapy face care maseczka oczyszczająca z cynkiem
Kupię ponownie?: Raczej nie… strasznie trudno ją zmyć z twarzy. Aczkolwiek matuje i zmniejsza widoczność wągrów.

BeBeauty massage effect nawilżający żel do mycia twarzy
Kupię ponownie?: Nie, nie zachwycił mnie. Szczególnie drażniła mnie jego konsystencja.

Ava Laboratorium frutti relax maseczka z ekstraktem z grapefruita
Kupię ponownie?: Z chęcią, bardzo przyjemna i skuteczna maseczka.

Ziaja ogórkowa tonik do twarzy
Kupię ponownie?: Zużyłam już wiele buteleczek i postanowiłam przetestować coś innego, nowego. Nie wykluczam jednak, że kiedyś do niego powrócę.

The Body Shop body butter strawberry
Kupię ponownie?: Używałam go do dłoni, ponieważ zauważyłam, że miał na nie zbawienny wpływ. Jednak nie kupię go ponownie, ponieważ uważam, że 60zł za masło do ciała to zdecydowanie za dużo.

Olay Complete emulsja odżywczo - nawilżająca na dzień do skóry tłustej i mieszanej
Kupię ponownie?: Uwielbiam ją i na pewno kiedyś do niej powrócę.

Dax Cosmetics Perfecta SPA cukrowy peeling do ciała pomarańczowo – waniliowy
Kupię ponownie?: Oczywiście i to z ogromną przyjemnością. Te peelingi są zdecydowanie moimi faworytami.

Farmona Tutti Frutti masło do ciała karmel i cynamon
Kupię ponownie?: Moje ulubione ze względu za zapach ♥ Na pewno kiedyś kupię ponownie.

Queen Helene mint julep masque
Kupię ponownie?: Nie, ale tylko dlatego, że chciałabym przetestować inne maski z tej firmy. Tą polecam szczególnie osobom z cerą tłustą. 

Queen Helene mint julep natural facial scrub
Kupię ponownie?: Polecam, ponieważ niesamowicie odświeża i ściera naskórek, bardzo przyjemny. Aczkolwiek mam już inny wariant z tej firmy jako zastępstwo.

KOLORÓWKA

Bell milky shake 3D effect 09
Kupię ponownie?: Nie, ponieważ nie przepadam za błyszczykami. Choć ten jest genialny i pewnie wielu dziewczynom się spodoba.

Essence colour&go
Kupię ponownie?: Oj mam mnóstwo lakierów, więc jak na razie nie. Poza tym ten kolor chyba jest wycofany, bo na stronie Essence nie mogłam znaleźć jego nazwy.

Hean BOOM lashes mascara
Kupię ponownie?: Nie.

Hean silky sensation
Kupię ponownie?: Fajna odżywka, ale nie kupię ponownie, ponieważ i tak nie mam do niej za bardzo dostępu.

Życzę miłego dnia ♥

31 komentarzy:

  1. sporo , sporo zużyć ;)
    ja uwielbiam ten zmywacz z Biedronki ^

    OdpowiedzUsuń
  2. Masła od Farmony są cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten błyszczyk Milkshake bardzoo bym chciala;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego u Nas słabo z tą kolorówką, u mnie też tylko 3 zgęstniałe lakiery do kosza poszły.
    Gratuluję zużyć:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog :) zapraszam do mnie na nowa notkę ;) obserwujemy ?;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam produkty Queen Helene! Maseczka jest świetna tylko nie można jej nakładać za często, a scrub mam w wersji kakaowej :)


    http://the-beautyoffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten peeling Dax, ale czekoladowy i jest swietny, maselko Farmony pachnie niesamowicie, na zime idealne ;) a blyszczyk Bell mialam, ale nie lubie takich aplikatorow, chociaz na ustach wygladal calkiem fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mi nie przypadł ten żel do buzi z BeBeauty. Jakiś taki średniaczek ;(

    Pozdrawiam
    heartchocolates.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo zużyć jak na pierwszy miesiąc roku, ale może to z tym związane, że zimą więcej korzystamy z kosmetyków. (;

    OdpowiedzUsuń
  10. wg mnie ta odżywka z Heana niż nie daje, ale u mnie takie zwykłe odżywki nie działają XD

    OdpowiedzUsuń
  11. dużo tego <3
    odżywka jest fajna <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Spore zużycia :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  13. Skarbie pisz co uważasz ale peeling biedronkowy jest wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tonik ogórkowy i maskę miętową uwielbiam :):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zainteresował mnie błyszczyk Bell, ale mam zakaz kupowania produktów do ust..

    OdpowiedzUsuń
  16. pokazesz jakis lakier na paznokciach ?

    OdpowiedzUsuń
  17. ja właśnie zaczynam testowanie ogórkowego toniku z ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten tonik od Ziaji jest według mnie dobry, ale bez rewelacji

    Zapraszam do siebie :)

    http://www.rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam dwa błyszczyki milky shake i lubię je:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zrobiłaś te zakładki o mnie kontakt itd ?
    ♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Projekt -> Zamieszczanie postów -> Edytuj strony -> Nowa strona ;)

      Usuń
  21. tonik ogórkowy uważam za hit :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U nas na blogu pojawił się post na temat maseł do ciała więc jeśli chcesz to zapraszam, również testujemy ten Farmona Tutti Frutti i jesteśmy zadowolone.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja z The Body Shopu uwielbiam masła Shea oraz Papaya no są drogie jednak ja kupuję czasami na allegro jest o wiele taniej chyba ,że jest promocja w TBS z 60 na 30 :) Ale wiesz ostatnio byłam jak były te wyprzedaże i dupa wszystko z shea i papaya było wyprzedane i wyszłam tylko z szamponem i odżywką bananową :) pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny blog + zapraszam do mnie !
    http://daarcy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. sporo zużyć. mam to masełko z tbs truskawkowe i krem z garniera. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Żal.pl , ile ty masz lat żeby używać takich kremów ? Te kremy sa dla starych ludzi , dziecko ...

    OdpowiedzUsuń