wtorek, 3 stycznia 2012

Zużycia grudnia.

Hej! ♥
Dziś krótka notka o tym, co udało mi się wykończyć w grudniu. Zachęcam was do tzw. "projektów denko", ponieważ pozbywamy się produktów zalegających w naszych szafach, a w zamian możemy kupić sobie coś całkiem nowego, lepszego. Poza tym ja odczuwam dużą satysfakcję jak widzę te puste opakowania ;)



Pielęgnacja:
Possibility Vanilla Creme brulee (ultra rich shower gel, shampoo & bubble bath)
Kupię ponownie?: Nie.

Montagne Jeunesse Hot Masque Apricot & Almond Oil (głęboko oczyszczająca maseczka rozgrzewająca)
Kupię ponownie?: Tak, prawdopodobnie (uwielbiam maseczki z tej firmy).

Joanna Fruit Fantasy gruboziarnisty peeling do ciała "hawajski ananas"
Kupię ponownie?: Nie, nie, na pewno nie.

BeBeauty Spa! Azja wygładzające masło do ciała
Kupię ponownie?: Nie, ponieważ była to chyba wersja limitowana. Poza tym nie zdarzyło mi się jeszcze kupić tego samego masła drugi raz… Choć to miało bardzo ciekawy i miły zapach.

Bourjois fresh cleansing gel (odświeżająco - oczyszczający żel do mycia twarzy)
Kupię ponownie?: Zdecydowanie nie.

Adidasy Nappy Game
Kupię ponownie?: Nie zwykłam kupować tych samych perfum dwa razy, ciągle szukam nowego zapachu. Choć ten był piękny, bardzo orzeźwiający, polecam powąchać ;)

Alterra Volumen shampoo papaya & bambus (szampon dodający objętości)
Kupię ponownie?: W przyszłości pewnie tak, ale jak na razie będę go tylko pozytywnie wspominać.

Lush Jumping Juniper (szampon w kostce)
Kupię ponownie?: Możliwe. Produkt przypadł mi do gustu, bardzo dobry.

Ziaja Blubel mydło pod prysznic „na liliowo jagoda porzeczka”
Kupię ponownie?: Cudowny zapach. Produkt wydajny, tani i dobrej jakości. Jednak wolę kupić żel, którego jeszcze nie miałam.

Kolorówka:
Essence xxxl nudes lipgloss (01 pure beauty)
Kupię ponownie?: Nie przepadam za błyszczykami, więc raczej nie. Ale ten będę bardzo miło wspominać, cudowny zapach!

PS Życzę powodzenia w realizacji waszych projektów denko!

15 komentarzy:

  1. No no, trochę tego zużyłaś.
    Też mnie cieszą zużyte opakowania, wtedy wiem, że mogę kupić coś nowego ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Mam pytanie.
    Mogła jaki polecasz krem do twarzy na dzień i na noc?
    Czy używasz tabletek typu skrzypowita czy capivit ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki polecasz krem do twarzy (+16) na dzień i na noc ?
    Czy bierzesz jakieś tabletki typu skrzypowita czy bellissa ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zużycia, nawet coś z kolorówki się pojawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zyżycia :) ja nie pamiętam kiedy ostatnio błyszczyk zużyłam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi grudzień dość słabo poszedł, a styczeń będzie jeszcze gorszy, ponieważ wszystkie zalegające produkty prawie pokończyłam i ze zużyciami jestem na bieżąco. Oczywiście mam na myśli pielęgnacje, bo z kolorówką, a w szczególności z cieniami tak wesoło już nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy... Obecnie na dzień używam Olay Complete emulsja odżywczo - nawilżająca, a na noc Bielenda czarna oliwka i z obydwu jestem niezmiernie zadowolona. Właśnie kończę kurację z Silicą i jak na razie nie planuję kupować czegoś nowego. Nie jestem do końca pewna, czy te tabletki mi pomogły, ale np. moja koleżanka bardzo zachwala Belissę.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog ;)
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja żele Ziaja kupuję bardzo często:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kocham błyszczyki Essence z serii nude:)

    OdpowiedzUsuń
  11. w takim razie powodzenia w opróżnianiu opakowań w nowym roku xD

    OdpowiedzUsuń
  12. mam kilka tych błyszczyków Essense, moim zdaniem są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam perfumy z adidasa,naprawdę pięknie pachną polecam!

    OdpowiedzUsuń