niedziela, 1 stycznia 2012

Ulubieńcy listopada i grudnia...

Witam wszystkich w nowym roku! Jak wam minął Sylwester? Mam nadzieję, że był niezwykle udany! :)

Postanowiłam, że w 2012 pierwszym wpisem będą ulubieńcy - ostatnich dwóch miesięcy. Może nie jest ich dużo, ale o niektórych produktach warto wspomnieć, ponieważ według mnie są genialne :)

KOLORÓWKA
  ~ Essence long lasting eye pencil: 01 Black Fever, 02 Hot Chocoloate, 07 Easy Going, 08 Touch of Glam, 12 I Have a Green ~
~ Sleek Nude Au Naturel (szczególnie: nubuck, toast, taupe) ~
~ Essence fix & matt transculent loose powder ~
~ Carmex ~
 
PIELĘGNACJA
 ~ Queen Helene mint julep natural facial scrub ~
~ Alterra Volumen shampoo papaya & bambus (szampon dodający objętości) ~
~ Dax Cosmetics Perfecta SPA cukrowy peeling do ciała waniliowo – pomarańczowy ~
~ Farmona Tutti Frutti masło do ciała karmel i cynamon ~
~ Delia Dermo System dwufazowy płyn do demakijażu oczu i ust ~

 ~ Woda toaletowa Adidas Natural Vitality ~

Pozdrawiam ♥

17 komentarzy:

  1. Miałam na oku kiedyś te produkty z Perfecty, chyba muszę się im bardziej przyjrzeć ;)

    Wszystkiego dobrego w Nowym roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kosmetyki

    http://www.rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ukochany Carmex! :) Muszę wyprobować to masełko, musi genialnie pachnieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kosmetyki. Paletka świetna. ;D

    Szczęśliwego Nowego Roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę spróbować tych kosmetyków z Altery wszyscy tak chwalą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podzielam niektóre sympatie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Paletka mnie kusi od dawna! Carmex mam w sztyfcie- jest świetny. pozdrawiam. obserwuję i zapraszam do siebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusisz mnie paletką Nude. Na razie posiadam Oh so special i jestem pod jej wielkim wrażeniem. Co do pudru z Essence również jestem jego wielką fanką ;)
    Ps. wreszcie zdecydowałam się na soczewki ;) Wielkie Dzięki!!!^^

    OdpowiedzUsuń
  9. szampon z alterry też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie kolory nude ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki jest twój najj ulubieńszy puder? ze wszystkich, które używałaś który był najlepszy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Arbuzowax3... Hmm, E.L.F. Complexion Perfection był moją pierwszą miłością, aczkolwiek teraz chyba Essence fix & matt transculent loose powder zajmuje jego miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. gdzie mozna kupic paletke sleek

    OdpowiedzUsuń