niedziela, 8 stycznia 2012

"Gadanina" + makijaż minimalistyczny

Cześć! ;)
Oficjalnie mogę zaliczyć wypad do Krakowa za niezwykle udany. Szczególnie "zwiedzanie" Galerii Krakowskiej owocowało w wiele przeżyć: miałam przyjemność skosztować niesamowicie pysznego sushi (to, które jadłam na konwencie może się schować), pierwszy raz piłam kawę ze Starbucks (wybrałam Caramel Macchiato i powiem szczerze, że bardzo podobną robię samodzielnie ;D), dorwałam swoją pierwszą mangę ("Alicja w krainie serc") oraz pierścionek podobny do tego z anime "Rozen Maiden" (pokażę go w najbliższym poście z zakupami). Poza tym piękno Krakowa sprawiło, że postanowiłam, iż będę częściej tam zaglądać. 

Ostatnio maluję się dość skromnie: na moich powiekach przeważnie goszczą cienie neutralne (beże, róże), kreski zrobione kredką oraz tusz. Przykład:


Jak widać to nic skomplikowanego, a ładnie podkreśla spojrzenie. Dla zainteresowanych: do wykonania tego makijażu użyłam (prawdopodobnie) paletki Avon mocha latte, Essence long lasting eye pencil 01 Black Fever, Hean boom lashes, Basic eyeliner kajalstift 10.  

Na dziś tyle, pozdrawiam ciepło ♥

20 komentarzy:

  1. Śliczne rzęsy :) nosisz soczewki czy masz tak magiczną tęczówkę?:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamyczek... To soczewki, pokazywała je w którejś notce. ; )
    A makijaż ładny. ; ))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny makijaz, a soczewki wygladaja bosko ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. troszke źle zakończona kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny makijaż a nawet bardzo, ale wydaje mi się, że powinnaś wypełnić przestrzeń pomiędzy kreską a rzęsami np. czarnym cieniem(tak radzi B.Brown)

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie... troszkę nie potrafisz robić kreski.. PS. mieszkam w Krk ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. też tak uważam , gdybyś tą przestrzeń wypełniła wyglądałoby idealnie ♥ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy... Ojejku, zawsze robię taką kreskę i nie narzekam. Mi w pełnie odpowiada, nie jestem przecież profesjonalistką :P

    OdpowiedzUsuń
  9. też maluje się podobnie na co dzień, ale bez kreski bo mi nie wychodzi :p

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej mam takie pytanie nie na temat
    jak zrobiłaś te zakładki o mnie, kontakt, współpraca....?
    Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne są te soczewki ;)

    nailsbyheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. soczewki na pierwszym planie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie zrobienie równych kresek na oczach graniczy z cudem;)
    Śliczny kolor soczewek!

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaż bardzo ładny, delikatny ale soczewki są po prostu boskie!

    Zapraszam też do mnie dopiero zaczynam: www.netfluxowekosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy... Pulpit nawigacyjny -> Zamieszczanie postów -> Edytuj strony -> Nowa strona ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Racja jakieś dziwne te kreski :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy... Oryginalne :D Robię takie odkąd pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiście, ja też zawsze zwracałam uwagę na to jak robisz te kreski. Ale jeśli Ci się tak podoba to nie mam nic do tego ; p A makijaż łądny.

    OdpowiedzUsuń