poniedziałek, 19 grudnia 2011

KKcenterHK N.NAIL Water Decals Nail Art (WDHHC062, WDBLE1316)


Dziś zaprezentuję wam coś, co bardzo polubiłam, mianowicie wodne naklejki. Kilka dni temu otrzymałam paczuszkę od firmy KKcenterHK z dwoma wybranymi przeze mnie wzorami i w miniony łikend troszkę się nimi pobawiłam ~~

 
+ Golden Rose fantastic color 175

PS
Niechcący troszeczkę zepsułam strukturę naklejek, ale i tak z daleka całość prezentuje się ładnie ;)
 
+ Miss Sporty 328

To wszystko... Pierwszy raz miałam styczność z ów produktem, więc może nie wszystko wyszło idealnie ;). Aczkolwiek mnie niesamowicie urzekł efekt końcowy i bardzo się cieszę, że otrzymałam takie naklejki. Uważam, że warto je wypróbować.
Pozdrawiam ♥ 

Dziękuję firmie KKcenterHK http://www.kkcenterhk.com za udostępnienie mi produktu do recenzji. Tym samym zapewniam was, że nie ma to wpływu na moją wypowiedź, która jest jak najbardziej szczera.

15 komentarzy:

  1. Bardzo ładne efekty, szczególnie ten drugi! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem wygladaja tandetnie i sweetaśnie ładne dla dziewczynki z 2 klasy podstawówki :) ale to jest moje zdanie ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy... Ja się właśnie charakteryzuję na "sweetaśną" postać, więc nie widzę problemu, każdy ma inny styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają,ale piszę by zapytać,czy te wszystkie paczki otrzymujesz za darmo?

    OdpowiedzUsuń
  5. Unifa... Tak, w ramach współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  6. masz przepiekne paznokcie :) bardzo fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te w serduszka niezbyt mi się podobają, ale te z hello kitty plus ten lakier, cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie ładniusie :D


    zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie to się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne, też chcę takie naklejeczki:D

    OdpowiedzUsuń
  11. naklejki naklejkami, ale... paznokcie! jeja cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. super sprawa, na twoich długich pazurkach świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale sweetaśnie te naklejki!
    Boskie są.

    OdpowiedzUsuń