wtorek, 1 listopada 2011

Recenzja: Hean Duo Chromatic



605 - ciemny fiolet z błękitnymi drobinkami
606 - koralowy róż ze złotymi drobinkami
Cena: 4,99zł
Pojemność: 7ml
Moja opinia:
+ 8 naprawdę niezwykłych odcieni
+ najlepiej nałożyć dwie warstwy – dla uzyskania pełnej głębi koloru
+ szybciutko wysychają
+ pyłkowe drobinki cudownie się iskrzą
+ idealna konsystencja, bardzo dobrze się rozprowadza
+ cena
+/- pędzelek jest wąski i dość cienki (niektóre dziewczyny wolą płaskie i grube), aczkolwiek to czyni go precyzyjnym (w każdym razie nie miałam problemów z aplikacją)
- dostępność
Podsumowując: Bardziej polubiłam 605, cudowny kolor, kojarzy mi się z kosmosem… Wspaniały. Jeżeli macie dostęp do tych lakierów to polecam, świetny efekt, trwałość też w porządku. Ogółem super :)

Dziękuję firmie Hean http://www.hean.pl za udostępnienie mi produktu do recenzji. Tym samym zapewniam was, że nie ma to wpływu na moją wypowiedź, która jest jak najbardziej szczera.

13 komentarzy:

  1. Śliczne kolorki :)

    http://www.joanna-palej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten różowy! Taki cukierkowy :) Lakiery wydają całkiem w porządku,w dodatku są niedrogie :)Muszę rozejrzeć się za nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny, może zamówię ze stronki, bo u mnie z dostępnością jest koszmarnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. One są dostępne tylko online, czy można je znaleźć w drogeriach?

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że nie mam do nich dostępu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasia... Na pewno znajdziesz Hean w drogeriach, ale niestety trudno z dostępnością tej firmy, więc nie potrafię określić w jakich konkretnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się ten kosmiczny fiolet, ale jak ciągle powtarzam na razie muszę zużyć to, co mam ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo niestarannie malujesz swoje paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy... Staram się jak mogę, zresztą to chyba nie twój problem jak maluję swoje paznokcie ;). Mi się podobają i nie narzekam.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny ten różowy .; D

    OdpowiedzUsuń