niedziela, 6 listopada 2011

Recenzja: Artdeco Eyeshadow Base (+porównanie z KOBO Professional)

 

Cena: 22zł (paatal.pl)
Pojemność: 5g
Moja opinia:
+ kremowa konsystencja, bez problemu się rozsmarowuje
+ nic nie ma prawa się na niej zrolować :P
+ podbija kolory, są intensywne, pełne nasycenia
+ utrzymuje cienie na miejscu przez cały (kto wie, czy nie dłużej) dzień bez najmniejszego uszczerbku
+ na pewno będzie bardzo wydajna
+ znośny zapach, nie drażni mnie
- zawiera niesamowicie dużo (delikatnych) drobinek, co niestety troszkę mi przeszkadza
Podsumowując: Moim zdaniem jednak ciut lepsza od KOBO. Dłużej utrzymuje cienie na miejscu i bardziej je nasyca. Po prostu - najlepsza baza, jaką miałam. Chyba nie zamienię jej już na żadną inną. Polecam!  

~~ PORÓWNANIE ~~
Artdeco

KOBO Professional

Skład:

19 komentarzy:

  1. Chyba można ją znaleźć w Douglasie...,tak? Jeżeli będzie, napewno wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapiszę sobie nazwę,żeby nie zapomnieć jej kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. łał, niezła jest :)

    notka super jak zawsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja od dawna na nia poluje, ale wciaz z tym zwlekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam Art i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam jeszcze tej bazy....xD
    dalej czekam na obserwacje z twojej strony
    ale widać ciebie nie interesuje mój blog
    bo jak ja cie dodalam to po co ty masz dodać nie?????

    OdpowiedzUsuń
  7. Artdeco to jedyna baza jaką do tej pory miałam, ale nie zamieniłabym jej na żadną inną, jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się na nią czaje ale strasznie się boje ze nie będę zadowolona :/ Bardzo przydatna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasia... Pewnie tak, ale niestety w moim mieście nie ma Douglasa ;)
    TheSidka20... Nie mam obowiązku dodawać cię do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie byłam bardzo ciekawa opinii tej bazy ;). Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. wszyscy ją polecają, wiec może się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nigdy nie stosowałam bazę pod cienie...może kiedyś wypróbuję....a znasz może jakiś podkład/bazę na usta?? Poleć mi coś...bym wiedziała co w drogerii szukać:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa wydaje się ta baza z ArtDeco, ale jedno mnie niemiłosiernie wkurza praktycznie w każdej bazie, że są pakowane w słoiczek. Jak mam chociaż troche dłuższe paznokcie to wygrzebanie tej bazy palcem jest niemożliwe, a czasami baza po jakimś czasie robi się bardziej tępa i pędzel też nie daje rady :|

    OdpowiedzUsuń
  14. Gyaruru... Oj ja się już przyzwyczaiłam chyba, bo nie wyobrażam sobie nałożenia cienia bez bazy :P. Osobiście nie używam bazy na usta i niestety nie wiem za wiele o tego typu kosmetykach... Właściwie żeby wargi były gładkie i nawilżone to moim zdaniem wystarczy nałożyć (na przykład) Carmex ;)
    wizażownia... Też mam problem z wydostaniem produktu ze słoiczka. Wtedy ruchem odpychającym "zdrapuję" bazę paznokciem :P A jeżeli robi się tępa, wystarczy ją wymieszać patyczkiem i jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem fajnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny post jak zwyle
    chyba kupię sobię tą bazę z Artdeko


    http://fioletowa25.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj tak, potwierdzam - jest fenomenalna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. po 2 użyciach robisz recenzję?? bo ze zdjęcia wynika, że użyłaś tego GÓRA 2 razy.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia zrobiłam dużo wcześniej.

      Usuń