piątek, 18 listopada 2011

Paczuszka od KKcenterHK + rabat


Kilka dni temu przyszła do mnie kolejna paczuszka (już chyba trzecia) od KKcenterHK, a w środku znajdowały się dwie ozdóbki - naklejki - na paznokcie. Mogłam sobie wybrać kolory (miły gest z ich strony).


Mam też niespodziankę dla was. Mianowicie otrzymałam kupon rabatowy, który możecie wykorzystać robiąc zakupy na stronie ów firmy. Zachęcam ;)  
Kod: BLGB141KA10
Rabat: 10%
Data ważności kodu: 28 lutego 2012

Jutro pobawię się nowymi zdobyczami i sprezentuję wam efekty na paznokciach~~ Mam nadzieję, że wyjdzie mi coś, co będę mogła pokazać światu. 
Miłego `łikendu`, pa! ♥

7 komentarzy:

  1. Ciekawe tasiemki.
    Mój weekend będzie na uczelni:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, zazdroszczę. Czekam na notkę z efektami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na efekty :) również czekam na paczuszkę od nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa jestem co z tego wyczarujesz :)

    OdpowiedzUsuń