niedziela, 6 listopada 2011

Akcja: Czerwień w każdej postaci

Pewna blogerka (Lady_flower123) wymyśliła świetną zabawę, pt. "Czerwień w każdej postaci". Ogólnie to polega na tym, aby raz na tydzień aż do świąt Bożego Narodzenia umieszczać notki w których główną rolę będzie odgrywać kolor czerwony. Wszystko jest dokładniej opisane u niej na blogu, a konkretnie tu [klik]. Pomysł ten definitywnie mi się spodobał i pomyślałam, że czemu nie - dołączę się. Zachęcam i was! :)


Mam nadzieję, że uda mi się podołać zadaniu. Przyłączycie się?

5 komentarzy:

  1. Ja również się przyłączyłam do tej akcji :) od razu się robi bardziej świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie fajny pomysł ; )
    Zapraszam do mnie
    Zachęcam do wzięcia udziału liczne produkty kosmetyczne do wzięcia ; )
    http://crazy-fashion-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie od wczoraj biorę udział w tej akcji ;)
    _
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za opublikowanie informacji ;)
    Pisz jak zamieścisz jakąś informację na temat czerwonej akcji.

    OdpowiedzUsuń
  5. O pierwszy raz widzę tę akcje;]

    pozdrawiam i zapraszam: http://zakochanawsztuce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń