niedziela, 18 września 2011

"Zbiory kosmetyczne" - pudry, róże itp.

Kolejna część pokazówki, czyli to, co skrywa mój kuferek. Tym razem nie jest tego wiele (oczywiście róże do policzków górują). Zapraszam do czytania i oglądania :>

PODKŁADY, KOREKTORY
*Revlon ColorStay (combination / oily skin) 110 Ivory*
  
*Clinique All About Eyes Concealer 01 [klik]*
 
PUDRY
*E.L.F. Complexion Perfection [klik]*

 *Vipera puder sypki transparentny matujący 011
  
RÓŻE DO POLICZKÓW
*Basic rouge powder [klik]*

*E.L.F. blush candid coral*
  
*Essence silky touch blush 10 adorable, 30 secret it-girl*

*Catrice defining duo blush 020 peach sorbet*
 

INNE
*Essence Crazy About Colour multi colour blush 01 colourmania
 

*Kobo Professional eyeshadow base

PS Pokazać wam następnym razem moje nowe soczewki? ;)

16 komentarzy:

  1. Lubię candid coral :)
    Tak! Koniecznie pokaż soczewki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam complexion perfection i bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście pokaż soczewki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemna kolekcja :) Puder z Vipery miałam i bardzo dobrze go wspominam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna kolekcja.
    Pokaż soczewki. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie sądziłam, że bazę kobo da się tak wykończyć! :D soczewki chętnie zobaczę

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie mam zamiar kupić Revlon ColorStay :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No jasne , że pokarz ; )
    Zapraszam do nas :
    http://crazy-fashion-world.blogspot.com/
    -----
    prosiłabym , żebyś zaobserwowała ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, zakochałam się w tym rózu do policzków! Uhuh, jaki kolor soczewek? Chetnie zobaczę :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pokaż soczewki, i recenzje revlona ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Też miałam tą bazę pod cienie z KOBO.
    Jestem bardzo ciekawa soczewek, bo sama nosze. :)
    A jakie to kolorowe, czy zwykłe do korekcji wzroku?? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kaśka... Zobaczysz, nie chcę zdradzać ^.^
    Sleeping_beauty... Oczywiście, że kolorowe ;) Ale z minusami, bo niestety mam małą wadę.

    OdpowiedzUsuń