piątek, 2 września 2011

Tag: To czy to.

Wiem, że słabo (lub w ogóle) interesują was wszelakie tagi, ale nieładnie tak nie odpowiadać, jeżeli ktoś cię otaguje :D. Zatem zapraszam do czytania.
Otagowała mnie:

Makijaż:
• róż czy bronzer? Róż.
• szminka czy błyszczyk?
Szminka.
• eyeliner czy tusz do rzęs?
Oczywiście, że tusz.
• podkład czy korektor?
Korektor.
• neutralne czy kolorowe cienie do powiek?
Neutralne i kolorowe. 
• pigmenty/cienie sypkie czy cienie prasowane?
Cienie prasowane.
• pędzle czy gąbeczki? Pędzle. 
   
Paznokcie:
• OPI czy China Glaze? Nie mam porównania.
• długie czy krótkie? Długie ♥
• akrylowe czy naturalne? Naturalne, nigdy przenigdy nie mam zamiaru przyklejać tipsów.
• jasne czy ciemne? Bez różnicy.
• z kwiatkami czy bez? To też bez różnicy, choć częściej mam paznokcie w jednolitym kolorze.

Ciało:
• perfumy czy mgiełki do ciała? Perfumy.
• balsam do ciała czy masło? Masło.
• mydło w kostce czy płyn do mycia ciała? Zdecydowanie płyn lub żel.
• Lush czy inna firma z kosmetykami do kąpieli? Uwielbiam Lush'a, ale nie pogardzę Bielendą, Farmoną, Ziają, czy innymi firmami z tego typu rzeczami.

Moda:
• dżinsy czy spodnie sportowe? Dżinsy.
• długi rękaw czy krótki? Krótki.
• sukienki czy spódnice? Sukienki niestety nie mam ani jednej, a bardzo bym chciała. A spódnice bardzo lubię.     
• paski czy kratki? Chyba kratka...
• klapki czy sandały? Klapki.
• szalik czy czapka? Szalik. Nie znoszę czapek.
• małe kolczyki czy wiszące? Kocham wszystkie kolczyki :P
• naszyjnik czy bransoletki? Bardzo rzadko noszę obie te rzeczy, więc nie wiem.
• obcasy czy płaskie buty? Płaskie wygodniejsze, ale obcasy też lubię.
• kowbojskie buty czy do jazdy konno? Że tam to określę - wszystko mi jedno, nigdy nie posiadałam żadnych z wymienionych.
• kurtka czy bluza z kapturem? To i to, byle by właśnie był kaptur :D 
• Zara czy Reserved? Reserved.
• House czy Big Star? House.
• H&M czy Bersherka? H&M.    

Włosy:
• kręcone czy proste? Falowane ~~
• kok czy kucyk? Kok.
• wsuwki czy wsuwki z dodatkami? Nie używam.
• lakier do włosów czy żel? Nie używam.
• długie czy krótkie? Długie.
• jasne czy ciemne? Jasne.
• pełna grzywka czy na bok? Na bok.
• rozpuszczone czy związane? Rozpuszczone.

Losowe:
• deszcz czy słonce? Hmm z dwojga złego to chyba wolę deszcz. 
• lato czy zima? Lato, ale tylko ze względu na wakacje.
• jesień czy wiosna? Chyba bardziej jestem za wiosną.
• czekolada czy wanilia? Czekolada <om nom nom>

PS Jeżeli naładują mi się baterie do aparatu, to prawdopodobnie jutro wrzucę recenzję masła do ciała Hawaiian ;)

6 komentarzy:

  1. wybrałabym praktycznie to samo co ty :)
    no i oczywiście interesuje mnie czytanie tagów w twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie lubię Twojego bloga..
    a właśnie założyłam swój : )
    wpadnij , jeśli możesz :
    http://lovelinesss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. też lepiej czuję sie w rozpuszczonych włosach, ale czasem lepiej je zwiazac, bezpieczniej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie kiedyś jakiś strój dnia? ;)
    Ja lubię czytać tagi ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Balonowa. ... Wątpię, nie mam dużego lustra w domu :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za odpowiedzenie na tag'a.
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń