wtorek, 27 września 2011

Smakowity różany koktajl od Mollon - recenzja

Mollon Cosmetics Rainbow Touch 03 różany koktajl


Obietnice producenta [klik]
Pojemność: 12g
Cena: około 15-20zł
Moja opinia:
+ nie wałkują/nie rolują się (sprawdzone po wielu godzinach noszenia)
+ jedwabista, kredowa konsystencja 
+ ładne, na moje oko dość solidne opakowanie z dużym lusterkiem  
+ niska cena
+/- kolor się nie osypuje, za to pyłek brokatowy niestety czasem może polecieć
- po kilku godzinach stopniowo zaczynają blaknąć
- kiepska pigmentacja
- trudna dostępność
Zauważyłam jeszcze, że cienie nałożone na bazę dołączoną do opakowania tracą kolor (szczególnie ciemny róż). Za to na mojej KOBO i NYX jumbo są zdecydowanie bardziej nasycone.
Podsumowując: Mam ogromnie mieszane uczucia co do tej paletki. Niby wszystko ok, ale cienie mają słaby pigment, co mnie trochę zniechęciło. No cóż, pewnie będę próbowała jakoś podbić ich kolor. Jeśli ktoś jest zwolennikiem delikatnych makijaży to myślę, że będzie zadowolony.

Skład:
Talc, Mica, Mica Silica, Caolin, Isocetyl Stearoyl Stearate, Mineral Oil, Metyl Paraben, Propyl Paraben, BHT. [(+/-) Cl 77491, 77492, 77499, 77510, 77288, 77289]

Dziękuję firmie Mollon Cosmetics http://molloncosmetics.com.pl za udostępnienie mi produktu do recenzji. Tym samym zapewniam was, że nie ma to wpływu na moją wypowiedź, która jest jak najbardziej szczera.

10 komentarzy:

  1. świetne

    http://www.joanna-palej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydają się byc ciekawe, i nie takie drogie :) Jestem zwolenniczką delikatnego makijazu, tak więc jestem pewna że by mi odpowiadały :) Dzięki, za recenzję. Zapraszam do mnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne kolorki :)

    czysiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne odcienie, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolorki. Idealne na dzień. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog , chodź widziałam lepsze .; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne! Ale niestety w moim mieście raczej nigdzie ich nie znajdę ;/

    _http://natalliem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam do czynienia z firmą Mollion, kiedy w konkursie pisarskim wygrałam paczuszkę pełną kosmetyków. Ich jakość mnie nie powaliła na kolana, ale jeśli ktoś szuka taniego i dobrego jak za swoją cenę produktu - polecam właśnie tą firmę.

    OdpowiedzUsuń