piątek, 16 września 2011

Recenzja: Maybelline Superstay Gloss.



 Jak to działa?
Równomiernie pokrywamy usta kolorem:








Czekamy kilka minut, aż zaschnie: 

Pokrywamy bezbarwnym błyszczykiem:

~~ Obietnice producenta znajdziecie na stronie MNY [TU] ~~
Pojemność: Część przezroczysta 2,7ml; część kolorowa 2,3ml.
Cena: Drogeryjna to około 30zł, jednak ja kupiłam ten produkt na allegro za jedyne 9,90zł.
Moja opinia:
+ duży wybór odcieni i wykończeń (od jasnych po bardzo ciemne, matowe i z drobinkami)
+ efekt lśniących, mokrych warg
+ posiada subtelny, bardzo przyjemny, lekko słodkawy zapach
+ jeżeli nic nie spożywamy/pijemy to spokojnie potrafi się utrzymać kilka godzin
- cena (moim zdaniem za wysoka)
- włosy i wszelakie okruszki z jedzenia niesamowicie się przylepiają
- bezbarwny błyszczyk zachowuje się i wygląda jak klej (strasznie nieprzyjemne uczucie podczas noszenia)
- trzeba starannie odtłuścić usta, bo pomadka będzie się rolować i stworzy paskudne plamy
- gdy z przezroczystej mazi już nic nie zostanie, pozostają nieestetyczne resztki koloru, które trudno zmyć
Podsumowując: Jestem na nie! Chyba pół roku się na niego czaiłam i do niego wzdychałam. Lecz gdy go nabyłam to zawiodłam się i na 100% nie kupię ponownie.

PS Nigdzie nie mogłam znaleźć składu tego "cuda".

13 komentarzy:

  1. Ja do Twojej opinii dodam, że bardzo szybko się kończy ta przezroczysta strona, bo wymaga częstych poprawek, żeby to ludzko wyglądało.

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie już takie dwuetapowe nakładanie byłoby na tyle męczące, że nie miałabym do niego cierpliwości ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Od zawsze podobał mi się ten błyszczyk, ale po twojej recenzji kupię raczej coś innego w niższej cenie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dostałam go z wymianki... z 2 razy użyłam i wywaliłam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko, nie sądziłam, że można za taką cenę nabyć aż taki bubel. Poważnie mnie zatkało. Sczerze mówiąc jak na razie omijałam szerokim łukiem podwójne błyszczyki i chyba dobrze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ladnie wyglada na Twoich ustach:):*

    OdpowiedzUsuń
  7. mialam probke i byla 'sympatyczna', ale jednak troche sie kleil ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też wywaliłam, bubel! Vanth-haze.blogspot.com zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niecierpie jak błyszczki sklejają usta! Najgorsze co może być. Ładnie wygląd sama pomadka.

    Zapraszam do zobaczenia nowego wystroju mojego bloga:
    http://sleepingbeauty0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. mam straszne cienie pod oczami ... mogłabyś mi polecić jakiś korektor który by sobie z nimi poradził ? tylko żeby nie był za drogi(do 50zł) ... PS: Uwielbiam Ciebie i Twojego bloga . :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy... Hmm, dużo dobrego słyszałam o Skin Food Salmon Darkcircle Concealer Cream ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna recenzja.

    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń