sobota, 6 sierpnia 2011

Recenzja: Farmona Tutti Frutti masło do ciała kiwi & karambola.


 
 [Zdjęcia można powiększyć poprzez kliknięcie na nie! Tak na marginesie były sporo wcześniej robione i teraz już to masło jest na wykończeniu ;)]
Pojemność: 250ml
Cena: Około 15zł
Kolor: Jasnozielony z czarnymi granulkami.
Zapach: Ach i och! Uwielbiam go. Orzeźwiający, słodki, aż chciałoby się łyżką wybierać.
Konsystencja: Gęsta jak na masło przystało, ale co mnie zaskoczyło - jednocześnie lekka i piankowa.
Działanie: Idealny na lato, ponieważ wchłania się natychmiast i nie pozostawia tłustej warstwy. Bardzo dobrze nawilża. Zapach w opakowaniu jest mocny, jednak moim zdaniem słabo wyczuwalny na skórze. Małe czarne drobinki od razu rozpuszczają się podczas smarowania. Nie barwi ciała, aczkolwiek po aplikacji moje dłonie są zawsze lekko zielone od spodu (jednak po 2-3 umyciach mydłem i wodą wracają do normalności).
Podsumowując: Uwielbiam te masła! Kiedyś miałam wariant z liczi (przepiękny zapach) i planuję zakup następnych. Polecam :)

Skład:
Aqua, Butyrospermum Parkii, Isopropyl Mirystate, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Glyceryn, Cetyl Alcohol, Paraffinum Liquidum, Perfum, Cera Alba, Cyclomethicone, Cl 19140, Glyceryl Stearate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Cl 42090, Jojoba Esters, Iron Oxides, Acrylates C10-C30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, BHA, Limonene, Lonalool.

9 komentarzy:

  1. Lubię Farmonę i ich masła, ale ten kolor wydaje mi się tak toksyczny, że brrr...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupilam ostatnio mango&brzoskwinia, ale zachecilas mnie i chyba go juz wyprobuje dzisiaj ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam już dwa masła z farmony ale tego jeszcze nie pewnie wypróbuję;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są te masełka, ja miałam dwa masła z tej firmy : karmel i cynamon, liczi i rambutan i muszę przyznac,że byłam z nich zadowolona ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. a gdzie można je kupić??? ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy... Rossmann, Natura; w wielu drogeriach je znajdziesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam te masło i jest świetne , Super blog :D
    Ja sama też prowadze bloga :) Może zechcesz wejść ? www.lauren-demi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń