wtorek, 19 lipca 2011

Zdobycze kilku tygodni...

Przez parę tygodni nazbierało mi się kilka produktów, które teraz chciałabym wam pokazać. Jeśli chcesz recenzję któregokolwiek z nich napisz w komentarzu :)

1. Drogeryjne [kliknij na zdjęcie, aby powiększyć]
 *Bielenda granat masło do ciała i cukrowy peeling do ciała*

 *Ziaja maska oczyszczająca*

*Efektima maseczka oczyszczająca z wyciągiem z nagietka*

 *L'biotica Biovax maseczka do włosów przetłuszczających się*
 

*Maybelline The Falsies Volum Express*

2. Allegro [kliknij na zdjęcie, aby powiększyć]
*Max Factor Vivid Impact 12 pink pearl*
 

*Max Factor False Lash Effect*

*Revlon ColorBurst 006 Pink Sugar*
 

*Maybelline Superstay 105 Beaming Blush*
 

3. Paatal [link do strony] [kliknij na zdjęcie, aby powiększyć]
*Hawaiian Tropic coconut body butter*
 
 

*Adidas fruity rhythm 50ml*

*Adidas natural vitality 30ml*

10 komentarzy:

  1. fajne zdobycze :D
    chciałabym przeczytac recenzje o tej masce do włosów przetłuszczających sie - gdyż sama takie włosy posiada :(

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam na konkurs jeśli masz ochotę :) Miałam ten błyszczek Maybelline i uważam, że jest do-ni-cze-go.. niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chętnie bym usłyszała coś na temat tej odżywki z wax bo tak się na nią czaje i jestem ciekawa jak się spisuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym chętnie posłuchała o masce z biovax'u do włosów przetłuszczających się, bo miałam do włosów blond i mi je obciążała i mi się włosy szybciej przetłuszczały. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chętnie , przeczytała bym co nie co , o maseczce do twarzy z ziaji , i maseczce do włosów przetłuszczających się : *

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrób jak możesz recenzję o masce do włosów :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś otagowana :)
    Zapraszam do udziału w tagu One Lovely Blog Award.

    link: http://malinowykuferek.blogspot.com/2011/07/tag-one-lovely-blog-award.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem tu chyba po raz 5 , byś mogła zamieścić notkę , jak robisz ten makijaż ?
    Obojętnie jaki.
    Nie musisz , ale by się przydała <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bym poprosiła o recenzje maseczek oczyszczających i peelingu cukrowego . ;) :**

    OdpowiedzUsuń
  10. proszę o recenzję
    Bielenda granat masło do ciała i cukrowy peeling do ciała
    i
    Maybelline The Falsies Volum Express

    OdpowiedzUsuń