sobota, 9 lipca 2011

Wymianki + recenzje.

Cześć!
Pod koniec maja i na początku lipca przeprowadziłam dwie wymianki z przeuroczą Natalią, którą oczywiście pozdrawiam ;) W końcu postanowiłam się zebrać do tego, żeby wam je przedstawić. Do tego dojdą mini recenzje produktów, które otrzymałam i już zdążyłam przetestować.

Wymianka vol. 1
1. Bielenda ogórek i limonka sól do kąpieli
Ślicznie i orzeźwiająco pachnie, taka saszetka (50g) wystarczyła mi na dwie kąpiele. Jest bardzo gruboziarnista, może dlatego nie rozpuszcza się całkowicie, co mi  nie przeszkadza. Lekko barwi wodę na zielono, ale nie zauważyłam większych dobroczynnych właściwości. Sól jak sól :p
2. Maybelline Volum` Express One by One (tusz do rzęs)
Pożegnałam się z nim po około 5 użyciach. Szczoteczka ok (ładnie rozczesywała), efekt też może być (można było zaobserwować wydłużenie i pogrubienie), ale to jak ten tusz się kruszył, to przekracza pojęcie. Zdecydowanie nie dla mnie.

3. Spa Aroma (musujące serce do kąpieli)
Bardzo przydatna rzecz ;)
4. Schwarzkopf Gliss Kur Hair Repair liquid silk gloss
Świetna rzecz, ale raczej nie dla moich przetłuszczających się włosów. Bardzo ładnie pachniały, były mięciutkie, ale miałam wrażenie, że strasznie obciążone :(. Właściwie spodziewałam się tego, więc nie ma wielkiego zawodu.
5. Maseczki: AA efekt matujący, normalizująco- regenerująca; Evitte nawilżająca; Perfecta nawilżająca z sokiem aloesowym
Zużyłam już wszystkie, ale nie za bardzo umiem się wypowiadać na temat maseczek :p. O ile pamiętam- AA na chwile zmniejszyła pory i faktycznie efekt zmatowienia się pojawił. Pozostałe dwie ładnie nawilżały oraz buzia po nich była mięciutka i... wybaczcie, ale to wszystko moim okiem na ten temat ;)
6. Bambino krem ochronny 
Jak to się mówi "jest świetny na wszystko". Szczególnie na suche, czy spękane miejsca na ciele. Ja osobiście używam go jako kremu na noc.
 
7. Avon Advance Techniques Daily Shine Dry End Serum (serum na zniszczone końcówki)
Na wizażu ma pozytywne opinie, ale ja nie potrafię zauważyć na włosach tego obiecywanego efektu. Chyba, że się po prostu jeszcze nie pojawił, albo ja za dobrze się nie przyglądałam... W każdym razie chciałam to serum tylko ze względu na pompkę, która pasuje do podkładu Revlon ColorStay.

8. Garnier l-bifidus z aloesem
Jeszcze nie używany.
9. Eveline krem do depilacji
Moje ulubione kremy do depilacji. Choć teraz przerzuciłam się na żel i maszynkę.  

10. Farmona tutti frutti masło do ciała (kiwi i karambola)
Jeszcze nie używałam, ale ślicznie pachnie.

Wymianka vol. 2
1. Cały zestaw Ziaji Nuno: żel, tonik, krem, maseczka z zieloną glinką, peeling enzymatyczny
Powyższe produkty czekają na swoją kolej. Myślę, że jeszcze z tydzień i będę to wszystko testować. 

 

2. Maseczki: Ziaja maska oczyszczająca; Soraya oczyszczająco-rozgrzewająca
Ziaja nie zachwyciła według mnie. Niby buzia była miękka itp., ale poza tym nie widziałam niczego specjalnego. Soraya jeszcze nie użyta.


3. Próbki: Ziaja kozie mleko mleczko do ciała; Ziaja med kuracja nawilżająca, krem redukujący podrażnienia
Nie używam balsamów, jakoś wolę masła do ciała. Ten zaś przyjemnie pachniał, ładnie nawilżał, pozostawiał na skórze taki zdrowy połysk, ale wciąż wolę masła :P Krem oddałam przyjaciółce, bo bym go i tak nie zużyła.


4. Spa Aroma musujące musujące kwiatki do kąpieli
Świetne dla maniaków kąpielowych :)

5. Champs de Provence fizzing bath ball (kula do kąpieli)
Zachwycił mnie ten "plaster miodu". Nie wiem czemu, ale dodaje uroku całej kuli.  Przekroiłam ją na pół i miałam na dwa razy. Cudownie pachnie i lekko barwi na biało wodę.


6. Pierdółki w postaci kolczyków oraz bransoletek


Mam nadzieję, że nie zamęczyłam was tym długaśnym postem. Postaram się sporządzać więcej treściwych recenzji! ;)

6 komentarzy:

  1. uwielbiam produkty z firmy ziaja nuno, są świetne. ja mam krem tonujący, który bardzo polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To dobrze , że robisz dłuugie posty ;)b.lubię twoje notki a robisz nowe dość rzadko , jak zrobisz długi post to jest przynajmniej co poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na recenzje ziaja nuno kremu tonującego bo mam ochotę go kupić :)
    Fajna notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiola... skoro chcesz, to wkrótce będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog :) Kiedy zaczniesz nagrywać filmiki ??

    OdpowiedzUsuń
  6. polecam to masło z kiwi i karamboli, jest fenomenalne!

    OdpowiedzUsuń