niedziela, 17 lipca 2011

TAG: Jak mieszkają Twoje kosmetyki?


Zostałam otagowana przez:



Zasady:
1. Pokaż na zdjęciach jak przechowujesz swoje produkty do pielęgnacji, makijażu, lakiery i perfumy - nie ma w tym zakresie żadnych ograniczeń. Wprowadź wirtualnie czytelniczki do wszystkich zakamarków, w których zamieszkują Twoje kosmetyki - do łazienki, toaletki, a może nawet lodówki.
2. Przekaż tag 10 kolejnym blogerkom i napisz, kto przekazał go Tobie.
3. Poinformuj osobę, która Cię otagowała o Twojej odpowiedzi na ten tag - na przykład w komentarzu pod jej najnowszą notką.

ZDJĘCIA:
PS z góry przepraszam za ich kiepską jakość
1. To, co używam na co dzień znajduje się na widoku. Oczywiście jakże pomocny kuferek, płatki kosmetyczne, pędzle, ręczniczek na mokre pędzle, zalotka.

2. Obok znajduje się pielęgnacja, perfumy, olej rycynowy, małe lusterko, mydełko itp. 


<Bonus> Mały przegląd kuferka:
*tak prezentuje się po otwarciu i rozłożeniu półeczek*

*szufladki z lewej strony: pomadki, błyszczyki, róże, puder, temperówka, baza itp.*

*środek: krem tonujący, paletki, maseczki w saszetkach, smackersy*

*szufladki z prawej strony: cienie pojedyncze, tusze do rzęs, kredki do oczu*

3. Tutaj przechowuję kolczyki i lakiery do paznokci, ale przede wszystkim produkty, które są "zapasowe".



4. Mój własny kącik w łazience:

TAGUJĘ:

PS Niedługo postaram się zrobić serię zatytułowaną "moja kolekcja kosmetyków" (w każdym razie jakoś tak ;)). Dużo osób chciało zobaczyć moje zbiory i obiecuję, że niedługo się za to wezmę. Oczywiście jeśli nadal chcecie. 
Jeszcze coś, co mało ma wspólnego z blogiem... Dziś będę w kinoplexie na ostatniej części przygód sławnego czarodzieja - Harrego Pottera. Niezmiernie się cieszę, że zobaczę ten film w kinie (i to 3D), a z drugiej strony smutno mi, że to już koniec :(

Pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. łoo spora masz kolekcję ;)
    Zazdroszczę(pozytywnie oczywiście) i zapraszam do sb ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do One Lovely Blog Award. Szczegóły na moim blogu: inna-strona.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna kolekcja. :)


    one-chance-for-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominuję Twój blog do nagrody One Lovely Blog Award. :)
    http://szaupau.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html :*

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za taga :) już na niego odpowiadałam, o tu:

    http://simplyawoman86.blogspot.com/2011/06/tag-jak-mieszkaja-twoje-kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj dużo tego wszystkiego masz, a kuferek mam identyczny, tyle że różowy. Oczywiście, że chcemy zobaczyć tą kolekcję kosmetyków, także czekam na post. Mam jeszcze jedno pytanie: Który z tych szamponów z Ziaji 'Blubel' pachnie najlepiej? Bo u mnie niestety ich nie ma i chciałabym zamówić na allegro. Pozdrawiam. :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Atasiek... Blubel to żele pod prysznic :p Ja bardzo lubiłam brzoskwiniowy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ok, dzięki za odpowiedź. :>

    OdpowiedzUsuń
  9. powiem jedno: jesteś maniaczką żeli pod prysznic :D
    a kolekcja imponująca :) ja zazdroszczę tego rimmelowego miętuska :)

    innalajna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję o Tagowania hihi ;D
    Świetne kosmetyki ;p
    czekam na " Moja kolekcja kosmetyków "
    obserwujemy się ? obserwujemy się ?

    OdpowiedzUsuń
  11. baaaaaaaaardzo sympatyczna kolekcja :)
    dziwne, że dopiero Cię znalazłam, wcześniej widziałam kilka Twoich filmików, jednak muszę przyznać, że blog jest o wiele bardziej imponujący!
    pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepraszam, ze odpisuję dopiero teraz ale zrobiłam sobie dłuższą przerwę ;d Dziękuję bardzo za nominację;* Ja już odpowiadałam na ten tag: http://ultimate-cosmetics.blogspot.com/2011/06/mieszkanie-moich-kosmetykow.html

    OdpowiedzUsuń