sobota, 23 lipca 2011

Recenzja: Dax Cosmetics Perfecta SPA cukrowy peeling do ciała czekoladowo-kokosowy

 [kliknij na zdjęcie, aby powiększyć]


Pojemność: 225 ml
Cena: Około 15zł
Zapach: Powalający, intensywny, bardzo słodki czekoladowo-kokosowy z lekko wyczuwalną nutką kawy. Ulatnia się po kąpieli w całej łazience ;) 
Konsystencja: Gęsta, nasycona granulkami czekoladowo-brązowa maź, ale łatwo rozprowadzić ją na skórze. Podczas kontaktu z wodą lekko się bieli, aż w końcu całkowicie się rozpuszcza. 
Działanie: Po umyciu skóra jest cudownie natłuszczona i wygładzona, moim zdaniem nie trzeba nawet używać balsamu czy masła. Nie zauważyłam właściwości ujędrniających, ale może dlatego, że jestem na to za młoda :p
Drobinki/wydajność: Peeling zdecydowanie zalicza się do tych gruboziarnistych. Drobiny są dość duże i ostre (nie podrażniają), ale dzięki temu doskonale złuszczają martwe komórki naskórka. Używałam go raz w tygodniu i starczył mi na około dwa miesiące.

Skład:
Paraffinum Liquiduml, Sucrose, Silica, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Parfum, Theobroma Cacao Seed Butter, Cocos Nucifera Oil, Gardenia Tahitensis Flower Extract, Tocopherol, Coffea Arabica Seed Extract, Synthetic Wax, CI 77499, C. 77491, CI 77492, Sodium Propylparben.

14 komentarzy:

  1. Wąchałam go u koleżanki. Zapach cudny. ;) Ona też jest zadowolona. :D

    zapraszam na :
    one-chance-for-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Może minimalnie, ale po jakiś 15 minutach wygladałam normalnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten peeling ;) Pięknie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy go nie miałam, ale może się skuszę! ; )


    zamraszam na ; aparatkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ehhh no to kolejny kosmetyk na listę do zakupienia! Zapach powalający musi być!

    Przy okazji zapraszam na minirozdanie u mnie: http://into-makeup-dream.blogspot.com/

    Pozdrawiam,
    Monique

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do zrobienia tagu The Make Up Blogger Award . www.inna-strona.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny, uwielbiam takie zapachy ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazwyczaj sama robię peeling, ale ten bardzo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hej ; ) zrób zdjęcia i swatche na ustach Twoich pomadek z nyx`a ; )
    proszę, bo chce kupić i nie wiem jaką. a Ty masz ich troszkę i fajne kolorki;d

    OdpowiedzUsuń
  10. fakt zapachy są bardzo łaadne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie ujędrnia, ale przy specjalistycznym masażu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o rety:-)) uwielbiam wszystko co kokosowe, słyszałam wiele dobrego na temat tego produktu, w końcu może i ja go sobie kupię:-)))

    OdpowiedzUsuń