wtorek, 5 lipca 2011

Lush!

Cześć! Jestem strasznie podekscytowana, ponieważ dziś dotarły do mnie 2 zamówione mydełka Lush :) Kiedyś udało mi się zdobyć Rock Star (mam jeszcze końcówkę), a teraz z okazji imienin udało mi się przekonać tatę na zakup Pineapple Grunt i Noubar. Pani z allegro była na tyle miła, że dorzuciła mi dwa gratisy. Oto zdjęcia:

1. Pineapple Grunt * ok. 110g *




2. Noubar * ok. 100g*




Gratisy:
1. Honey I Washed The Kids


2. Snow Globe


Link do aukcji użytkowniczki:

12 komentarzy:

  1. Napisz koniecznie swoje wrażenia :)
    Co za szkoda, że nie ma lusha w Polsce :C

    OdpowiedzUsuń
  2. kuszące są te mydełka :]
    zapraszamy do nas.!
    www.dziewczynybloguja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam że są świetne :)
    Napisz koniecznie recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te mydełka;)
    Genialne zdjęcie profilowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo... super. Musisz koniecznie napisać jak się sprawdzają te mydełka. :D Sama bym pewnie jakieś zakupiła, ale według mnie najlepsza jest nazwa " Honey, I washed the kids" Hehehe.

    Będzie mi miło jeśli zajrzysz także na mój blog. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam Lusha :) to prawda, że te mydełka nikogo nie uczulają?

    ps. Dodaję Cię do obserwowanych i zapraszam na moje rozdanie ("giveaway" po prawej stronie bloga, ) - do wygrania jest DROGOCENNY naszyjnik-serduszko, który bardzo by do Ciebie pasował :)Poza tym byłoby mi szalenie miło, gdybyś zechciała również mnie obserwować..
    BARDZO mi na tym zależy :)

    chocarome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pralinka... hmm powiem ci, że nic nie wiem na ten temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A właśnie, że lush można kupić w sklepie internetowym ;p
    http://www.mydlandia.pl/m126-kosmetyki-LUSH.php

    OdpowiedzUsuń
  9. Sklep Mydlandia... Dla mnie to to samo i tak idzie przez internet. Ale fajna stronka, dzięki za link :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Racja internet ale jednak nie czeka się 8dni na przesyłkę ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Sklep Mydlandia... No coś ty, ja zwykle czekam 2-3 dni (priorytet).

    OdpowiedzUsuń