poniedziałek, 18 lipca 2011

Kolorowo...

Dziś postanowiłam zamieścić notkę z makijażem, który wykonałam przedwczoraj. Jest on w odcieniach fioletu, błękitu, zieleni i cytrynki.

Czego użyłam?: 
- Clinique all about eyes concealer 01
- Ziaja Nuno krem tonujący 01
- E.L.F. complexion perfection
- Basic rouge powder
- Essence crazy about colour multi colour blush 01 colourmania
- KOBO Professional eyeshadow base
- NYX jumbo eye pencil 604 milk
- Sleek I-Divine Paraguaya (sandstone), The Original (pierwszy od dołu; drugi, czwarty, szósty od góry)
- Pierre Rene super contour liner
- Rimmel the max bold curves
- Basic eyeliner 10
- NYX Circe

Zdjęcia 
(kliknij, aby powiększyć)












11 komentarzy:

  1. Śliczny makijaż :)
    Pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj tu Kasia to znaczy MsCaskada ogladałam cie na you tube szkoda ze cie juz nie ma na you ube ze przestałaś nagrywać....ja rownież mam bloga ale nie zwiażany z kosmetykami tylko mam o autografach.zapraszam http://autografy-kachny.blog.onet.pl/ jesli ci sie podoba to daj do ulubionych linka ja ciebiebie daje ;) pozdawiam swietnego masz bloga...

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny makijaż! Taki magiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie Twoje rzęsy :)


    zapraszam do mnie na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny. Ja bardzo, bardzo temu zrobiłam podobny. :)


    one-chance-for-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. masz dziewczyno ponencjał na bycie make-up artist.!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejuuuu, jaki piękny!! Cudnie kolory połączone. Fiolet na dolnej - bezbłędny!

    OdpowiedzUsuń