czwartek, 16 czerwca 2011

Top Ten Award!



ZASADY :
1. Podziękuj za przyznanie wyróżnienia.
2. Zamieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. Wklej u siebie logo wyróżnienia.
4. Przekaż nagrodę 10 bloggerkom.
5. Zamieść linki do tych blogów.
6. Powiadom o tym nominowane osoby.
7. Stwórz listę 10 ulubionych kosmetyków.

Serdecznie dziękuję wam za wyróżnienie:

Nominuję:

Moja lista Top Ten:
1. Perfecta Nutrivita maseczka odżywcza - słodkie migdały z miodem

2. KOBO Professional cienie do powiek 


3. Ziaja Nuno antytrądzikowy krem tonujący

4. Bielenda awokado dwufazowy płyn do demakijażu oczu

5. Perfecta spa cukrowy peeling do ciała

6. Carmex

7. Ziaja masła do ciała 

8. NYX round lipstick


9. E.L.F. Complexion Perfection


10. Sleek i-Divine eyeshadow palette




12 komentarzy:

  1. oj dziękuję Ci Karolinko za wyróżnienie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. carmexu nigdy nie polubiłam, ale cienie kobo są zaskakująco dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiesz, co rzęsy przyszły bardzo szybko, nie wiem może około tygodnia czekałam. Co to wersja sleeka ta druga paletka?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za obserwowanie mojego bloga ! ^^.Bardzo dużo to dla mnie znaczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam prośbę . czy mogłabyś poświęcić jedną notkę tylko i wyłącznie na kosmetyki firmy ESSENCE ? Bo ostatnio mam na tą firmę fazę i zastanawiam się co by tu jeszcze można było kupić fajnego . Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy... hmm, postaram się zrobić tą notkę jak najszybciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlaczego nie nagrywasz filmików ;(
    Cały YT za tobą tęskni ! ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana co to za cienie w paletce kobo? mogłabyś napisać ich nazwy? : )

    OdpowiedzUsuń
  9. sylwiowo... 107 Rosy Coral, 101 Coconut, 205 Golden Rose, 213 Green Pistachio :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej mam pytanie którą z szminek nyx najbardziej lubisz bo ja mam kolor circe ale jest za ciemny , a ty jakie masz ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Sanderkax33... Wszystkie lubię ;) Ja mam: Circe, Summer Love, Strawberry Milk i Harmonica.

    OdpowiedzUsuń