środa, 1 czerwca 2011

Prezent i zakupy.

No i minął nam Dzień Dziecka. Akurat dziś musiało padać oraz grzmieć. Na szczęście dwie paczki poprawiły mi humor :). W pierwszej był prezent od taty (oczywiście sama sobie wybrałam co chcę, bo on nie jest w temacie). A co w środku?:
- E.L.F. mineral lipstick (w odcieniu `natural nymph`)
- E.L.F. powder brush
- E.L.F. blush (w odcieniu `candid coral`)
- próbki: Skin Food Red Bean BB Cream nr 1, Skin Food Aloe Sun BB Cream nr 1, Skin Food Agave Cactus Sun BB Cream nr 1, Skin Food Mushroom Multi Care BB Cream nr 2




A teraz małe zakupy na stronie http://paatal.pl. Dowiedziałam się o niej z YouTube i od razu mnie zaciekawiła. Po pierwsze można na niej znaleźć produkty niedostępne w Polsce, a po drugie ceny są bardzo korzystne. Oto co mnie zaciekawiło:
- Sally Hansen Nail Quencher Cuticle (krem do skórek) * 5,50zł/24g *
- Reo Zestaw 5 Maseczek Wybielających Twarz * 12,99zł *
- Einstein lip therapy (balsam pielęgnujący do ust) * 4,95zł/3,16g *
- Sally Hansen No More Breaks (odżywka przeciw łamaniu paznokci) * 9,50zł/13ml *
- Botanics cień do powiek 68 Orchid * 3,50zł/2,5g *
- Botanics cień do powiek 105 Chive * 3,50zł/2,5g *
- Montagne Jeunesse Hot Masque Apricot & Almond Oil (głęboko oczyszczająca maseczka rozgrzewająca) * 2,50zł/20ml *
- W7 Crackle (czarny) * 9,99zł/15ml *
- W7 Crackle (srebrny) * 9,99zł/15ml *
- W7 Camuflage (zestaw 5 maskujących korektorów) * 9,00zł *






PS Używałam już lakierów pękających i są rewelacyjne! Tak się prezentują (pod spodem Miss Sporty 330)


Pozdrawiam :)

12 komentarzy:

  1. Ja także mam lakiery pękające, tylko z firmy P2, są bardzo dobre. Z chęcią zajrzę na tamtą stronkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny haul ;)
    zaciekawił mnie róż z elfa ;d
    zajżę na stonkę bo korzystne ceny jak widzę ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. ahhh zazdroszczę elfów , uwielbiam ich produkty ;) buźka !

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) mam pytanie,co to są te lakiery pękające?¿ u mnie w Hiszpanii nie ma czegoś takiego i nigdy tutaj nie słyszałam o takich lakierach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm te lakiery pekające są boskie. Ja znalazłam ładne kolorki z VIPERY :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Inglot teraz ma też w swojej ofercie pękające lakiery w róznych kolorach. Cena chyba ok 28 zł

    OdpowiedzUsuń
  7. golden rose ma świetne lakiery pękające i dość tanie kilka słów o nich i zdjęcia możesz znaleźć u mnie na blogu http://kosmetozakupoholika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. hej...
    Napisz coś proszę na temat tych korektorów...;))

    OdpowiedzUsuń
  9. minka_007... jeśli tylko je przetestuję, to napiszę o nich co nie co :) jak na razie stwierdzam, iż są bardzo kremowe.

    OdpowiedzUsuń
  10. BubbleGum007... używałam już ich parę razy i są całkiem niezłe. za taką cenę warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ta maseczka na stronie jest wręcz banalnie tania, w drogerii Natura jest za 6,99zł...o.O chyba odwiedzę tamtą stronę www :)

    OdpowiedzUsuń