wtorek, 14 czerwca 2011

À la gyaru :)

Hej! Ostatnimi czasy bardzo spodobał mi się styl popularnych w Azji słodkich dziewczynek 'gyaru'. Oczywiście fascynacja wzięła się z bloga Azjatyckiego Cukru (http://azjatyckicukier.blogspot.com). Postanowiłam poszperać na allegro i wypatrzyłam soczewki powiększające oko. Mało czasu minęło zanim znalazłam "te właściwe, wspaniałe". Niedługo mam urodziny, więc dostałam je na nie od taty ;) 
PS Aukcje allegrowicza, u którego soczewki zostały zamówione: http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=16641799

Oto jak się prezentują na moich oczach:

 

Do soczewek był dołączony płyn 130ml oraz dodatkowo kupiłam sobie opakowanko na moje skarby (8zł) z motywem hipopotama :)

25 komentarzy:

  1. ja dziś mam urodziny ;D , soczewki hmm już dawno byłam ich ciekawa ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. heh ja do tej pory nie umiem sobie soczewek włożyć w oko, a mam lecznicze =[ Ale twoje śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, otagowałam Cię do nagrody Top 10 Awards, jeśli jeszcze nie brałaś udziału to zapraszam do zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie hipcie :) ostatnio tez myślałam o takich soczewkach :) moze na wakacje sobie zafunduje :) pozdr

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ piękne !
    Słodko to wygląda :))
    Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. A mogłabyś zrobić zdjęcie tak z bardzo bliska . ? I kiedyś przy okazji wstawić ? :)
    śliczne są :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam prośbę. Czy mogłabyś zrobić takie porównanie, czyli zdjęcie oka z soczewką i bez? Strasznie podobają mi się takie powiększające, ale niestety noszę lecznicze, więc chcę chociaż zobaczyć jaka jest różnica na twoich oczach. :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy... próbowałam, ale widać wszystkie "kropeczki pigmentu" na soczewce i nie wstawiłam, bo jakoś nie wyglądało to ładnie ;)
    Agnieszka... nie ma sprawy, spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. polecam tusz do rzęs 4D architect, Loreal, jest tani ale genialny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Karolinaa ty sliczna jestes :D :D

    OdpowiedzUsuń
  11. I co ? Jak ci poszły testy ? Ile masz punktów ?

    ślicznie ci w tych soczewkach ^ . ^

    OdpowiedzUsuń
  12. No ładnie oczka wyglądają z tymi soczewkami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. OOOOO miło Panią widzieć;D hahah
    Dawno się nie komunikowałyśmy:P
    jak tam??

    OdpowiedzUsuń
  14. asiek . ... wolę o tym nie rozmawiać ;) dziękuję.
    madamekatarzyna... miło miło :D u mnie nic nowego, jakoś daję radę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne te soczewki, choć chyba wolę Cię z naturalnymi oczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jedziesz gdzieś na wakacje ? ;>
    boskie te oczkaaa :**

    OdpowiedzUsuń
  17. opakowanko fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Trafiłaś w moje serce! :D Jestem wielką fanką Japonii oraz Lolitek ^^.Oczywiście zapraszam o mnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy... nie, nie jadę ;)
    Poranna Rosa. ... cieszę się :D

    OdpowiedzUsuń
  20. a mnie się nie podoba. wyglądasz troszkę nie jak gyaru, ale jak jakiś kot ze zmutowanymi oczami. nie pasują do twojej słowiańskiej urody. kiedy będą filmiki?? nie mogę się ich doczekać

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy... a mi się bardo podoba ;) nie będzie filmików.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy... Bo po prostu z tym skończyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. trochę sztucznie widać że masz soczewki i trochę ci nie pasują

    OdpowiedzUsuń