sobota, 4 czerwca 2011

Czego o mnie jeszcze nie wiecie?

Niedawno ten tag był bardzo popularny na YouTube. Pomyślałam sobie, że może lepiej by było jakbyście mnie trochę poznały ;) Tag zawiera 17 pytań, więc jeśli lubicie czytać, to zapraszam.

1. Nie wiecie, że czasem bywam… strasznie nerwowa, niecierpliwa, uparta, nieufna w stosunku do ludzi.
2. Straszliwie boję się… igieł, ciemności, wszelkiego robactwa (w tym oczywiście pająków), mam również lęk wysokości.
3. Mam obsesje na punkcie… poprawności językowej (często poprawiam błędy innych), dotykania twarzy oraz włosów (nikt poza mną nie może tego dotknąć, bo zagryzę :p), czystości rąk, moich paznokci.
4. Nie wytrzymam bez…wiadomo, że bez przyjaciół i rodziny. Poza tym: Internet, muzyka.
5. Mogłabym mieć nawet 1000… biletów lotniczych, żebym mogła zwiedzić cały świat.
6. Ślub na pewno wezmę zanim skończę lat… nie wiem czy w ogóle wezmę ślub ;)
7. Kiedy to widzę oczy mi wychodzą… nowinki techniczne i elektryczne. Uwielbiam bajery typu, iphony, ipody, najnowszej technologii komputery czy monitory, konsole do gier... jak coś takiego widzę, to na prawdę oczy mi iskrzą niesamowicie.
8. To najgorsza rzecz na świecie... kłamstwo, chamstwo, podlizywanie się, znęcanie się nad zwierzętami, wojna.
9. Nienawidzę… gdy ktoś mną rządzi, wywyższania się, nietolerancji wobec innych, znęcania się nad zwierzętami.
10. Zakupy to dla mnie… odprężenie, chwila wytchnienia i przyjemności.
11. Zdarza mi się… płakać bez powodu, zamykać się w sobie, mieć "doła" zupełnie bez powodu.
12. Zawsze muszę mieć… Internet, telefon oraz coś, na czym mogę słuchać muzyki plus oczywiście słuchawki do tego.
13. Płaczę przy... naprawdę ckliwych momentach lub jakimś dotkliwym dla mnie wydarzeniu. Raczej niezbyt łatwo mnie wzruszyć.
14. Nie lubię kiedy ktoś...
powierzchownie ocenia ludzi i nieuzasadnienie ich krytykuje, nie lubię jeśli mówię prawdę, a dana osoba mi nie wierzy z niewiadomych powodów.
15. Najgorsza rzecz, jaka mi sie przytrafiła... to był chyba mój miesięczny pobyt w szpitalu w pierwszej gimnazjum, ale nie wnikajmy, bez szczegółów.
16. Jestem typem... nieśmiałego samotnika, ale chętnie przebywam w znanym mi towarzystwie. Jestem typem osoby, która musi przyzwyczaić się do drugiej osoby, np. od razu nie zostanę czyimś wielkim przyjacielem, dla mnie to wymaga czasu. Czasem romantyk. No i bardzo dużo się śmieję ;)
17. Przepadam za...
ojej, o tym można by poematy pisać... wymienię tylko kilka: czekolada, dobre jedzenie (najlepiej włoskie; niezbyt pikantne, tłuste i słone), spanie, masło orzechowe, Włochy, gotowanie, kawa... więcej w tej chwili nie potrafię wymienić :p

To chyba wszystko na mój temat. Mam nadzieję, że się nie zanudziliście i w jakimś stopniu poznaliście mą skromną osobę ;) 

9 komentarzy:

  1. na większość pytań odpowiedziłabym tak samo, nawet nie wiem czy przypadkiem nie na wszystkie ;p
    pięknie wychodzisz na zdjęciach ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowoo, a zgadzam sie z Kate6924 na zdjeciach wychodzisz cudowmniee ;)) Wracaj do nas na yt ;**8

    OdpowiedzUsuń
  3. To zdjęcie jest boskie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Na większość pytani odpowiedziałabym tak samo. ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Supcio blog,zapraszam do obserwacji mojego:
    http://kornelias.blogspot.com/
    Na pewno się odwdzięcze!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, może wpadniesz do mnie obejrzeć moje prace ?
    Zajmuje się fotografią :)
    Serdecznie zapraszam : is-charlie.blogspot.com :)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie Ci w zieleni:) To zdecydowanie Twój kolor.

    OdpowiedzUsuń
  8. poprawności językowej? hahaha, a ja na Twoim blogu znalazłam już kilka błędów, między innymi "na bieRZąco". żałosne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy... Poprawność językowa to nie to samo, co ortografia. A błąd poprawiony, dzięki, że o nim wspomniałaś ;)

    OdpowiedzUsuń