środa, 4 maja 2011

Wymiankowo :)...

Po dodaniu filmiku na yt z propozycją wyminaki, sporo dziewczyn było chętnych... Dziś przyszła mi pierwsza paczuszka :) Od bardzo hojnej Angeliki :*

Produktem, który wybrałam jest korektor Clinique All About Eyes Concealer 01 light neutral (Potrzebowałam zastępcy dla mojego Maybelline, który się kończy. Nie wiedziałam jednak jak wybrać, a ta dziewczyna spadła mi jak z niebios ;)).




Oczywiście przesympatyczna kobieta wrzuciła mi parę niespodzianek... oto cała zawartość paczki:


- korektor  Clinique
- 3 pary kolczyków
- lakier do paznokci Party nr 21
- Miss Sporty fabulous lash lash building mascara
- próbki: Avon skin so soft signature silk replenishing body lotion, Avon just play for him, Avon today tomorrow always

Paczuszka dla ciebie zostanie wysłana jutro :)

Jak na razie mam umówione jeszcze 3 wymianki i mam nadzieje, że dojdą do skutku :)

Miłego dnia :)

4 komentarze:

  1. czekam na recenzje tego korektora:))

    OdpowiedzUsuń
  2. kurde ty masz tyle lat a już kosmetyki rozumiem mieć tam kilka tam kilka potrzebnych rzeczy ale bez przesady ej ...już starsze osoby mają mniej od ciebie nie niszcz sobie skóry twarzy po ci maseczka ! masz ładną twarz nie masz zmarszczek przecież ....

    OdpowiedzUsuń
  3. no trochę przesadzasz z tymi kosmetykami , przeciez wystarczył by ci 1 puder , mascara i może korektor , no i jakieś cienie . Po cholere ci te maseczki pomadeczki i reszta , przecież to wcale nie pomaga , za pare lat bedziesz cała pomarszczona i .

    OdpowiedzUsuń
  4. ej, ale to jej sprawa co robi. ; )

    OdpowiedzUsuń