piątek, 6 maja 2011

Drobne zakupy.

Parę dni temu zamówiłam na allegro 3 produkty. Dziś dostałam paczkę, a w niej:
1. E.L.F. stipple brush 25zł
2. NYX 617 summer love 16zł
3. NYX 504 harmonica16zł


Bardzo chciałam mieć pędzel z Inglota duo fibre (potocznie nazywany "skunks"), jednak za żadne skarby nie mogłam go nigdzie dostać. W niedzielę z czystej nudy weszłam na allegro. I moim oczom ukazał się ten pędzel. Dostałam jakiegoś szału i oczywiście zamówiłam go. Doskonale wiem, że nie zastąpi mi Inglota, ale i tak nieziemsko cieszę się z zakupu. Wygląda tak:

                       
Z tego co zauważyłam jest o wiele mniejszy niż inne pędzle tego typu. Ale mi to zupełnie nie przeszkadza, byle by się dobrze sprawował :)

Myślę, że nad powszechnie znanymi pomadkami NYXa nie muszę się dużo rozpisywać. Niemalże każdy wie o co chodzi :)

*harmonica*

*summer love*


Jeśli ktoś byłby zainteresowany kupnem, polecam allegrowicza: http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=20392634&order=t&p=1

5 komentarzy:

  1. bardzo ładne kolorki pomadek ; )

    Pozdrawiam i zapraszam ;
    http://scarbeq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. pomadki przecudne, a ile za nie dałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a nie, już wiem! nie zauważyłam cen...

    OdpowiedzUsuń
  4. o jacie. ;///
    po co ci jakiś pędzelek za 25 zl ??
    ci rodzice to tak wszystko kupują ?
    przecież jesteś młoda ;/
    mi to by nawet za 10 zł w twoim wieku nie kupili po prostu nie potrzebny ale tam twoja sprawa ...
    i fajny kolor pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy... jak sobie uzbieram to mam :) osobiście to sama kupuję większość rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń